Pokoje

Komnata alchemika Ambrożego Plamy

2

Wpadliście w portal czasoprzestrzenny i zamiast wylądować w złotej erze cywilizacji Majów, wylądowaliście w… gabinecie roztargnionego i niezbyt fachowego Alchemika Ambrożego. Waszą jedyną szansą jest zaufanie szalonemu naukowcowi i odnalezienie oraz wypowiedzenia zaklęcia. Haczyk? Musicie wypowiedzieć zaklęcie przed zachodem słońca, a jeśli przegapicie tę okazję — to następna szansa pojawi się dopiero za 50 lat. Zewrzyjcie szyki, wytężcie umysły, a może uda Wam się powrócić do teraźniejszości. 

Gabinet archeolożki Iwony Wąs

4

Znana archeolożka wyruszyła na kolejną eskapadę, z której nie zdąży wrócić, aby… uratować jajo dinozaura. Tak, dobrze słyszycie! W swym gabinecie Iwona Wąs posiada jajo najprawdziwszego dinozaura, jednak do końca dzisiejszego dnia należy je przenieść w odpowiednio przystosowane dla niego miejsce. Czasu nie ma zbyt wiele, zostało tylko parę godzin na wykonanie misji…

Biuro detektywa Korneliusza Spryta

3

Detektyw Korneliusz Spryt podejmuje się rozwiązania kolejnej tajemniczej sprawy. Tym razem jubiler Bonifacy zostaje okradziony! Łupem złodziei pada niezwykle cenny sygnet, z którym związana jest legenda. Głosi ona, że owa rodzinna pamiątka zapewnia bogactwo i pomyślność. Korneliusz za wszelką cenę pragnie dowiedzieć się kto stoi za zorganizowaniem tak nikczemnej kradzieży. Czy dzięki zebranym tropom, dowodom i poszlakom uda Wam się zakończyć to śledztwo sukcesem?

Social
>