Pokoje

Komnata alchemika Ambrożego Plamy

Projekt bez nazwy

Wpadliście w portal czasoprzestrzenny i zamiast wylądować w złotej erze cywilizacji Majów, wylądowaliście w… gabinecie roztargnionego i niezbyt fachowego Alchemika Ambrożego. Waszą jedyną szansą jest zaufanie szalonemu naukowcowi i odnalezienie oraz wypowiedzenia zaklęcia. Haczyk? Musicie wypowiedzieć zaklęcie przed zachodem słońca, a jeśli przegapicie tę okazję — to następna szansa pojawi się dopiero za 50 lat. Zewrzyjcie szyki, wytężcie umysły, a może uda Wam się powrócić do teraźniejszości. 

Gabinet archeolożki Iwony Wąs

Projekt bez nazwy (1)

Znana archeolożka wyruszyła na kolejną eskapadę, żeby odkrywać nieznane lądy. Niestety podróż przedłużyła się i słynna podróżniczka musi poprosić Was o pomoc. Przed Wami trudne wyzwanie odnalezienia pradawnego artefaktu i ułożenie go w świetle księżyca podczas pełni. To niezwykle odpowiedzialna misja, nie pomaga też to, że pełnia jest właśnie dzisiaj. Jeśli się nie pospieszycie, straszliwe konsekwencje mogą spotkać całą ludzkość

Biuro detektywa Korneliusza Spryta

Projekt bez nazwy (2)

Tajemnicza Szajka Złodziei ukradła cały kolor różowy na świecie?! Detektyw Korneliusz Spryt rozjuszony skalą zbrodni rozpoczął śledztwo. Deptał  po piętach, zlokalizował Kwaterę Złodziejaszków i wybrał się na spotkanie z policją w celu przekazania informacji. Niestety nigdy tam nie dotarł, ponieważ został porwany! Tylko Wy możecie wydobyć informacje z pozostawionych przez śledczego poszlak, odnaleźć Kwaterę i uratować Korneliusza Spryta. Sprawdźcie, czy poradzicie sobie z zagadkami, które zostawił przez jeden z najlepszych detektywów na świecie

Social
>